Оренда адміністративного приміщення с Громада

Аукціон відмінено

2 649,55 грн.

Дата публікації процедури

15.02.2022 / 14:09

Період редагування

до 17.02.2022 / 18:00

Період прийому заявок

до 09.03.2022 / 16:20

Дата проведення аукціону

09.03.2022 / 09:35

Деталі аукціону

Ідентифікатор об'єктаRGL001-UA-20211109-16351

Тип об'єкта майнаНерухомість

Ідентифікатор аукціонуLLD001-UA-20220215-59496

Лот виставляється3

Номер попереднього аукціонуLLE001-UA-20220117-19895

Знижки0% ( грн.) від ціни попереднього аукціону - грн. (без ПДВ)

Веб-адреса для перегляду аукціону

Посилання на протокол торгівHTML | PDF | DOC

Статус процедуриАукціон відмінено

Тип процедуриАукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (голландський аукціон)

ОрендодавецьКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області
ЄДРПОУ - 35365795
Адреса - 13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

БалансоутримувачКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області
ЄДРПОУ - 35365795
Адреса - 13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

Чинний орендар(не задано)

Назва аукціонуОренда адміністративного приміщення с Громада

Номер лота

Опис аукціонуОренда адміністративного приміщення с Громада

Додаткові відомості(не задано)

Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта(не задано)

Строк оренди5 років

Спосіб обмеження цільового призначення об'єктаТільки зазначене

Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення)

Цільове призначення об'єкта оренди (за наявності)Торгівля тютюновими та спиртними товарами

Додаткові умови оренди майна(не задано)

Можливість суборенди(не задано)

Тип переліку, до якого віднесено об'єктНе визначено

Стартова орендна плата2 649.55 грн. (без ПДВ)

Період розрахунку стартової вартостіСтартова вартість за місяць

Строк оренди - 12 місяців після припинення чи скасування воєнного стану (виключно для оренди державного майна)(не задано)

На фінальну суму нараховується ПДВТак

Стартова орендна плата розрахована від балансової вартостіТак

Розмір кроку аукціонуКроків: 5, відсоток зниження: 1%, розмір кроку - 26.49 грн.

Гарантійний внесок6 628.40 грн.

Реєстраційний внесок650.00 грн.

Період редагування15-02-2022 / 14:09 - 17-02-2022 / 18:00

Період відповідей15-02-2022 / 14:09 - 08-03-2022 / 18:00

Період прийому заявок17-02-2022 / 18:00 - 09-03-2022 / 16:20

Період торгів09-03-2022 / 09:35 - (не задано)

Період прийому запитань15-02-2022 / 14:09 - 08-03-2022 / 18:00

Остання дата зміни процедури01-03-2022 / 08:56

Дата публікації процедури15-02-2022 / 14:09

Реквізити майданчиківhttps://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

Орендодавець:

Найменування юридичної особиКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області

ЄДРПОУ35365795

Адреса13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

Банківські рахунки:

Реєстраційний внесокНазва банку - "АТ КБ Приват Банк"
Опис - ""
ЄДРПОУ банку: 35365795
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA723052990000026005036400898
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: - , Юридична назва -

Гарантійний внесокНазва банку - "АТ КБ Приват Банк"
Опис - ""
ЄДРПОУ банку: 35365795
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA723052990000026005036400898
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: - , Юридична назва -


Скасування Аукціону

Причина скасування АукціонуРішення суду або інші підстави

Дата скасування01-03-2022 / 08:48

Scan_20220301_084949.pdf
Тип документа:  Причини скасування