4

Аукціон не відбувся

2 649,55 грн.

Дата публікації процедури

17.01.2022 / 14:00

Період редагування

до 19.01.2022 / 18:00

Період прийому заявок

до 06.02.2022 / 20:00

Дата проведення аукціону

07.02.2022 / 12:10

Деталі аукціону

Ідентифікатор об'єктаRGL001-UA-20211109-16351

Тип об'єкта майнаНерухомість

Ідентифікатор аукціонуLLE001-UA-20220117-19895

Порядковий номер аукціону2

Номер попереднього аукціонуLLE001-UA-20211209-05690

Знижки50% (2 649.55 грн.) від ціни попереднього аукціону - 5 299.10 грн. (без ПДВ)

Веб-адреса для перегляду аукціону

Посилання на протокол торгівHTML | PDF | DOC

Статус процедуриАукціон не відбувся

Тип процедуриАукціон з передачі в оренду державного та комунального майна (англійський аукціон)

ОрендодавецьКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області
ЄДРПОУ - 35365795
Адреса - 13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

БалансоутримувачКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області
ЄДРПОУ - 35365795
Адреса - 13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

Чинний орендар(не задано)

Назва аукціону4

Номер лота

Опис аукціонуОренда адміністративного приміщення с Громада

Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта(не задано)

Додаткові відомості(не задано)

Строк оренди5 років

Спосіб обмеження цільового призначення об'єктаТільки зазначене

Обмеження щодо використання майна (заборонені цільові призначення)

Цільове призначення об'єкта оренди (за наявності)Торгівля тютюновими та спиртними товарами

Додаткові умови оренди майна(не задано)

Можливість суборенди(не задано)

Тип переліку, до якого віднесено об'єктНе визначено

Стартова орендна плата2 649.55 грн. (без ПДВ)

Період розрахунку стартової вартостіСтартова вартість за місяць

Строк оренди - 12 місяців після припинення чи скасування воєнного стану (виключно для оренди державного майна)(не задано)

На фінальну суму нараховується ПДВТак

Стартова орендна плата розрахована від балансової вартостіТак

Розмір мінімального кроку підвищення стартової орендної плати під час аукціону52.99 грн.

Гарантійний внесок6 628.40 грн.

Реєстраційний внесок650.00 грн.

Мінімальна кількість заяв1

Період редагування17-01-2022 / 14:00 - 19-01-2022 / 18:00

Період відповідей17-01-2022 / 14:00 - 06-02-2022 / 18:00

Період прийому заявок19-01-2022 / 18:00 - 06-02-2022 / 20:00

Період торгів07-02-2022 / 12:10 - (не задано)

Період прийому запитань17-01-2022 / 14:00 - 06-02-2022 / 18:00

Остання дата зміни процедури06-02-2022 / 20:00

Дата публікації процедури17-01-2022 / 14:00

Реквізити майданчиківhttps://prozorro.sale/info/elektronni-majdanchiki-ets-prozorroprodazhi-cbd2

Орендодавець:

Найменування юридичної особиКомунальне підприємство по обслуговуванню адміністративних приміщень об'єктів комунальної власності Любарської селищної ради Житомирського району Житомирської області

ЄДРПОУ35365795

Адреса13100, Україна, Житомирська область, Любар, Незалежності , 39

Банківські рахунки:

Реєстраційний внесокНазва банку - "АТ КБ Приват Банк"
Опис - ""
ЄДРПОУ банку: 35365795
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA723052990000026005036400898
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: - , Юридична назва -

Гарантійний внесокНазва банку - "АТ КБ Приват Банк"
Опис - ""
ЄДРПОУ банку: 35365795
Номер банківського рахунку в форматі IBAN: UA723052990000026005036400898
Валюта: Гривня


Реквізити одержувача: - , Юридична назва -